Figuren
Hieronder zijn de figuren gegeven waar in de tekst van de Trucs naar wordt verwezen.
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000000-3f9aa40959/Lelystad%20als%20uitwijkhaven_2007.png?ph=8af9761be7)
Fig. 1: Met dit 'leuke'
plaatje uit Startnotitie Schiphol 2007 werd het lot van midden en oost NL
bezegeld!
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000006-1735018308/35%20en%2040%20Ke%20zones%20Schiphol_PKB_1995.png?ph=8af9761be7)
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000003-0ab740bb41/Aantal%20vliegtuigen%20per%20etmaal%20bij%20Ke%20en%20Lden.png?ph=8af9761be7)
Fig. 2: Aantal vliegtuigen per periode van het etmaal voor dezelfde geluidbelasting, Ke en Lden (bron: van Deventer, 2003).
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000007-2cc712dbd4/Klachten_20171207.png?ph=8af9761be7)
Fig. 3: Zones uit PKB Schiphol 1995 (links) en geregistreerde klachten BAS van 29/09/2017 (rechts).
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000009-2bb592cbaa/20171006_afgelopen_maand.jpg?ph=8af9761be7)
Fig. 4: Radarplots van oktober 2017: herrie ver buiten de 35 Ke-contour! Bron: www.vlieghinder.nl
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000010-667fc6777c/20170508_avond-1700-2259.jpg?ph=8af9761be7)
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000011-4e35f4f31b/20170519_ochtend-0600-1129.jpg?ph=8af9761be7)
Fig. 5: Radarplots van 08/05/2017 (avond) en 19/05/2017 (ochtend): herrie van Rotterdam tot Schoorl. Landend verkeer is rood en groen, stijgend blauw en licht groen. Bron: www.vlieghinder.nl
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000013-0b20a0c191/2008-2011_Lden_contouren_Schiphol_van%20Deventer_2014.png?ph=8af9761be7)
![](https://8af9761be7.cbaul-cdnwnd.com/92418215e43e459b77268d3c36e9e6d9/200000014-76a09779aa/2014_van%20Deventer_Relatie%20gemeten%20en%20berekende%20LAmax.png?ph=8af9761be7)
Fig.
6: Berekende 48 dB(A) Lden contouren
(boven) en relatie tussen berekende en gemeten waarden (onder), (bron: van
Deventer, 2014).